vrijdag 20 februari 2015

monstertjes

1 van de stofjes die ik gekozen had toen ik de wedstrijd gewonnen had was dit leuke stofje met de getekende monstertjes op dat ik vond bij CAS EN NINA
Het is niet evident om de kleur goed vast te leggen op de foto, maar het is muntgroen...
Ik maakte er de leather sweater uit van la maison victor..
Dit was een snel-klaar projectje aangezien ik dit patroon al een paar keer gebruikt heb.
Alhoewel, het was toch efkes puzzelen om de trui in maat 128 uit 1 paneel te krijgen... maar het is gelukt...

voorkant

Achterkant
Alweer een kindje gelukkig gemaakt met een nieuwe originele trui..
De volgende versie van de leather sweater ligt ondertussen al geknipt klaar: de leuke pinguin-stof van hierboven..  Van zodra die klaar is, zullen jullie het hier wel kunnen lezen


3 opmerkingen: